lördag, januari 30, 2010

tack!

tack alla ni fina för ett underbart kalas sällskap..
fick en massa finigheter ock helt underbara överraskningar.
av Erika fick jag ett sjukt tjusigt halsband med in graverad text-
av Cagge fick jag massa små skojsigheter-
av Pucca ock Gustav fick jag en vinare-
av Puccas mor fick jag en bukett blommor-
av Hanna-lotta ock Hampe fick jag en "dammig" ros ock en söt nalle-
av Kent, Linnea ock Johanna fick jag en trevligt kväll på teatern-
av Alice ock Teo fick jag två guldfiskar-
av mor fick jag två biobiljetter ock ett usb-minne-
av mormor, morfar ock familjen fredrik fick jag en ipod-
ock av Julia fick jag henne, det vart helt galet för vi har alltig varigt sjukt tighta..
men vi har ju dock inte träffats på drygt 2år..
.
det vart en kväll att inte glömmas..

1 kommentar:

  1. Grattis!

    Drömde om dig.

    Inte sett dig på lääääänge.

    Känns konstigt nu...

    SvaraRadera