måndag, januari 25, 2010

massvis med tänk..

har nu mottagit all info om USA resan.. vet hur jag ska flyga vet vad som serveras få flyget, vet hur långtid det tar.. vet hur jag ska bo, ock vart jag ska bo.. vet att jag ska träffa min far.. .
men jag ock mor min satt ock diskuterade
kring all fakta för en stundsedan.. ock vi kom då på att jag inte har en
endaste liten aning om vad
vi ska göra när vi träffas eller hur det
kommer till att bli.. kom då också att tänka på att när min
mor träffade sin mor
för första gången så hade
hon tusen frågor om allt möjligt.. då slog det mej att jag har inte
en endaste liten pytte fråga, kan ju säkert komma på en
massa frågor som att vad han har
gjort alla dessa år eller om han någonsin
försökt hitta eller kontakta mej.. men jag har verkligen ingen
fråga som jag helt desperat
vill ha svar på eller något som
jag vet kommer att
flyga direkt ur min mun när vi träffas.. ock det fick mej att tänka lite, tänk om vi inte har något
som hälst gemensamt
eller absolut inget att prata om.. vet att jag har sagt till alla i hela
mitt liv att om jag får chansen
att få träffa min far så kommer
jag verkligen att ta den.. men nu sitter jag här 11dagar
innan den stora dagen ock vet
inte riktigt om jag ska åka eller inte..
de e inte de att jag inte
vill träffa honom, för de vill jag ju.. men vad ska hända?, har lixom
aldrig riktigt tänkt så långt.. har hela tiden bara längtat
efter den dagen då jag
skulle få träffa honom.. tänk så har vi absolut inte ett skit att
prata om, ingenting överhuvudtaget.. tänk så kommer vi inte alls överäns.. tänk så är det såpass stor
skilnad på våra verderingar
att vi inte alls funkar ihop.. tänk så kommer hela alltet bli
världens fiasko.. .. .. .. följ med mej till månen så vi kan dricka te ock äta kakor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar